هیچ وقت فکر نمی کردم بشینم کنار کسی که تو مراسم ختم مادر بزرگم پیرهن آبی اسمونی پوشیده بود قلیون بکشم...
مریم اگه هستی منو نکش ...
ما را در سایت از تو فکر ما خاطراتمون میتونه رد شه، بدون اینکه حتی یه لحظه حالمون بد شه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 12:26